5 eBay satışlarınızı artırmak için metin yazarlığı teknikleri
✔ Giriş
EBay listeleriniz için dönüşüm oranlarınızı artırmak, bu yanıtları yanıtlamak anlamına gelir 2
önemli sorular:
Herkesle aynı ürünü satarken kendinizi nasıl ayırt edersiniz?
İnsanları daha sonra değil (veya asla) yerine şimdi satın almaya nasıl yönlendirirsiniz ?
① Aciliyet / Kıtlık Kullanın
Bu, mevcut öğelerin miktarını sınırlamak veya ne kadar süre ile ilgili belirsizlik yaratmak anlamına gelir
bir müşteri bir karar vermek zorundadır.
Aşağıda 5 farklı örnek bulunmaktadır - bunları kopyalayıp girişlerinize yapıştırmaktan çekinmeyin!
"Stokta sadece 2 tane kaldı"
“Tedarikçimizden çok sınırlı stok”
“Hayal kırıklığını önlemek için şimdi sipariş ver”
"Yüksek talep nedeniyle ilave stok garantisi yok"
"Yalnızca sınırlı bir süre için kullanılabilir"
Belki de eBay'in bazen burada olduğu gibi kendilerinin yaptığını fark ettiniz:
Neden işe yarıyor: Psikolojik olarak, insanlar kendilerini hissettiklerinde satın almaya daha motive oluyorlar.
"Kaçırma korkusu". Ayrıca, yalnızca sınırlı miktarda öğe kaldıysa, insanlar daha fazla
bilinçsizce diğer insanların satın aldığını varsayarlar.
öğe de.
② Özel bir teklifin yanılsamasını yaratmak için "Ücretsiz" kelimesini kullanın
1'den fazla nesne ile gelen bir şeyi sattığınız zaman,
daha iyi bir anlaşma yapıyormuş gibi hissettirmek için "özgür" kelimesini kullanın.
örnekler:
20 kalemlik bir kutudan oluşan çoklu ambalaj satıyorsanız. "10 al, 10 bedava al!"
Bir işaretleyici kalem ve silecekle birlikte gelen bir beyaz tahta satıyorsanız, "Ücretsiz
beyaz tahta satın alımları ile kalem ve silecek! "
Özellikle yiyecek ve içecek ile popüler olan bir taktik - belki de böyle bir teklif gördün mü?
Neden işe yarıyor: İnsanlar aldıkları anlaşmanın büyük bir değeri temsil ettiğine inanmayı seviyor ve
oldukları algısını yaratır.
③ listenizde rekabet avantajı hakkında yazın
EBay'de satış elde etmek için, en az bir açıdan rekabetinizden daha iyi olmalısınız
hızlı nakliye sahip, en geribildirim veya en düşük fiyat. Yapmış olsanız da,
neden daha iyi olduğunuzu araştırın, müşterileriniz otomatik olarak bilecektir - bu yüzden emin olun
onlara söyle.
Aşağıda bazı farklı örnekler verilmiştir - bunları kopyalayıp girişlerinize yapıştırmaktan çekinmeyin!
En düşük fiyatınız varsa:
“EBay'deki HERHANGİ BİR satıcıdan daha ucuz!”
“EBay GARANTİLİ en düşük fiyat”
"Fiyat eBay herhangi bir satıcı arasında en ucuz olmak için kontrol!"
En iyi geri bildiriminiz varsa:
“100% POZİTİF FEEDBACK - En yüksek oy alan [ÖĞE ADI] Satıcı
"2015 yılından bu yana kurulan, 10.000 + Mutlu Müşteriler,% 99.9 Olumlu Geribildirim!"
"Güvenle satın al - en güvenilir [ITEM] satıcı - 10,000+ Olumlu geri bildirim!"
En hızlı nakliye varsa:
"Genellikle sadece X gün içinde teslim edilir!"
“Bu öğeyi diğer girişlerden daha hızlı al”
http://xn--internethaber-3nh.com/ "Sadece x gün içinde teslimat garantisi!"
Satıcı gibi bu altyazılarda bu taktiği kullanmayı seçemezsiniz
altında:
Neden işe yarıyor: Bu, potansiyel müşterilerin sizi yerine neden seçeceklerini bilmelerini sağlar
aynı ürünü satan diğer rakipler, satış yapma olasılığınızı artırır!
④ Doğrudan niş kitlenize ve istediklerine hitap eden bir ifade yazın
Alıcıların gerçekten aradıklarını bulabilirseniz, hızlı bir şekilde
onlarla sadece 1 veya 2 cümle ile bağlantı kurun.
örnekler:
Bir köpek kapısı satıyorsanız, kapısı olan bir köpeğin resminiz olduğundan emin olun ve sonra
listenin köpekler için ne kadar harika olduğuna dair bir veya iki cümle var.
Labradorlardan kanişlere kadar her türlü köpek için. "
Yukarıdaki liste, daha alakalı hale getirmek için bir köpeğin resmini kullanıyor, şimdi yapmanız gerekenler
açıklamada birkaç cümle yazın ve köpek severler satın almak için kaşıntılı olacak
ürün!
Ya da ... Web kameralarını düşürüyorsanız ve ZIK size "Skype" anahtar kelimesini kullanmanızı söylüyorsa
listesindeki ilk ifadelerden birini yapın “En kaliteli web kamerası olarak tasarlanmıştır.
Skype görüntülü arama! "
Neden işe yarıyor: İnsanlar mantık yerine duygusal bağlantıya dayalı olarak satın alıyorlar.
daha doğrudan ihtiyaçlarına göre, satışlarını alma olasılığınız daha yüksektir.
⑤ Girişlerinize sosyal kanıt ekleyin
Güven kazanmak için eBay hesabınızdan gelen olumlu geri bildirim örneklerini kopyalayıp yapıştırın ve
olumlu bir izlenim yaratarak daha fazla satış yapılmasını sağlar.
Örnekler almak için kendi eBay hesabınızı kullanın, ancak aşağıdaki gibi geri bildirim bulabilirsiniz:
Neden çalışır: Müşterilerin korkularını azaltır ve diğer kişilerin mağazanıza güvendiğini gösterir
ve harika bir deneyim oldu. Ayrıca mağazanız üzerinde kalıcı bir olumlu izlenim yaratır
İLAVE İPUCU ➡ Nasıl daha iyi olduğunuzu gösteren alakalı olumlu geri bildirim örnekleri seçin
rekabetten daha - ör. nakliye konusunda rakiplerinizden daha hızlıysanız - tırnak işareti kullanın
rekabetçi göstermek için öğelerini nasıl hızlı bir şekilde aldıkları hakkında konuşan müşterilerden yorumlar.
Evet canlar bu magic bilgiyide size soyledikten sonra geriye tek satis yapmak kaliyor :
Bol satislar
Akın Yılmaz ➡ Facebook